Gamepires je globalno poznat hrvatski game studio. Iz naše tvornice najvjerojatnije ste čuli za SCUM – multiplayer igra preživljavanja koja je tehnološki najnaprednija i najprodavanija hrvatska igra. SCUM drži rekord kao igra s najvećim brojem prodanih primjeraka u prvih 24 sata prodaje na Steam-u. Igra je u early access stadiju i player base nam konstantno raste. Za naš globalni uspijeh zaslužan je zajednički rad našeg ambicioznog tima ovdje u Gamepiresu. Trenutno nas je preko 50 i ne planiramo stati rasti. U aktivnoj potrazi smo za C++ programerima koji bi bili novo pojačanje našem programerskom timu.
Kako izgleda tipičan radni dan kod nas? Razvoj igre dinamičan je posao tako da je rijetko koji dan isti što je super vijest za sve vas koji niste ljubitelji monotonije. Kada bismo morali definirati okvirni raspored radnog dana onda bi on izgledao ovako.
Na posao dolazimo između 7 i 9 sati ujutro jer ima nas ranoranioca i onih koji ujutro vole duže spavati. Većina nas ujutro sprema kavu, čaj ili doručak pa je u kuhinjama u to doba veselo. Nakon jutarnje kave bacamo se na posao! Popis radnih zadataka – većih ili manjih, svatko može pronaći na TFS-u, sustavu koji se između ostalog koristi i za raspodjelu zadataka. Ondje svatko uz svoje ime vidi popis zadataka te njihovu prioritetnost. Na temelju toga osoba si sama može organizirati radni dan i kojim zadacima će se taj dan baviti. U pauzi uvijek pronađeš kolege koji žele otići na kavu, ručak ili se odmoriti u našoj blagavaonici.
Kako bismo isporučili kvalitetan feature, tijekom dana često komuniciramo i s kolegama iz drugih odjela kako bismo zajedno napravili proizvod hvale vrijedan. Radimo 8 sati tako da, ovisno kada smo došli, najčešće odlazimo između 15 i 17 sati.
Vizija nam je biti jedan od najboljih europskih game studija stoga se u radu trudimo maksimalno. Posao nam je svakako prioritet u uredu, a odmah drugo na toj listi nam je organizirano druženje u različitim oblicima. Primjer druženja bi bio play day, dan kada svi kroz zajedničko igranje testiramo SCUM, organiziramo pizza party, nogomet poslije posla, team building za sve, a koji put nam naš programerski band nešto i odsvira.
Što kao student možeš dobiti u Gamepiresu?
Studentima nudimo mogućnost da, uz fakultet, kroz rad kod nas steknu praktično iskustvo rada u game industriji. Svi studenti koji se zaposle kod nas na početku dobivaju svojeg mentora. Mentori studente upoznaju s načinom rada, dodjeljuju im zadatke, prate i procjenjuju rad koji studenti obavljaju te im daju kvalitetan feedback i odgovaraju na sva pitanja. Osim mentora za sva pitanja su na raspolaganju i ostali kolege koji rado prenose svoje znanje. Tim programera organizira i tech talk događaje na kojima međusobno dijele korisne i zanimljive spoznaje do kojih su došli tijekom rada. Vjerujemo da osoba najbolje uči kada samostalno rješava probleme tako da naši studenti vrlo brzo nakon početnog uhodavanju odrađuju konkretne zadatke vezane za razvoj igre i prema našem dosadašnjem iskustvu odlično to rade!
Matija je kao student počeo raditi u našem programerskom timu. I evo što kaže zašto bi trebao/la na date s Gamepiresom:
„Iako si student, svi te prihvaćaju kao punopravnog člana tima i omogućavaju ti brz napredak. Svi u timu ti pomažu u radu s vodećim tehnologijama u game industriji koje korisitmo. Poput Unreal Engine-a 4 koji „krotimo“ pomoću Visual Studia i znanja C++-a. Tim s kojim radiš će ti pomoći u bilo kojem trenutku te stvara iznimno ugodnu atmosferu u kojoj će biti gušt prelaziti preko bugova i stvarati nove feature.“
Kad je čuo Matiju i Ivan, koji kao student radi na poziciji community leada, je imao nešto za reći:
„Dobro je raditi kao sudent u Gamepiresu jer ako pokažeš inicijativu možeš napredovati i svi te prihvaćaju kao dio tima. U blizini su i 3 menze u koje možeš brzo svratiti. A i plaća je uvijek redovna što je važno za studenta.“
A sada dosta o nama. Veselimo se na Career Speed Datingu čuti više o tebi! Prijavi se do 19. studenog na linku.