Infobip je brzorastuće IT poduzeće u Hrvatskoj čija se korisnička baza mjeri u milijardama. Sa svojim uslugama dopire do četiri milijardi ljudi, a o njihovoj veličini i snazi najbolje govori podatak da danas ima više od 60 ureda na šest kontinenata te više od 1,700 zaposlenih stručnjaka. Kako je biti dijelom te zajednice ispričao je Luka Kaić, Presales Engineer u Infobipu.
Kakav je odnos prema novim studentima?
Kakav je odnos prema novim studentima Luka prepričava iz vlastitog studentskog iskustva: „I ja sam u Infobipu krenuo kao student. Tko god se odluči za dolazak u Infobip, na raspolaganju ima sve što mu je potrebno za napredak i učenje. Počevši od grupe mentora koji imaju razrađeni plan za svakog studenta koji dođe na internship, po do fleksibilnog radnog vremena gdje kao studentu tvrtka izlazi maksimalno u susret. Većina studenata koja dođe, dobije ponudu za posao zato što Infobip prije samog internshipa odrađuje selekcijski proces i na temelju njega odabire najbolje kandidate.“ Luka ističe: „Možda je i najbolja opcija za juniora da u Infobipu krene s internship programom. Program omogućava prvo stjecanje iskustva, procjene pozicije i kulture kompanije. Najbitnije je da je osoba na pravom radnom mjestu.”
Što Presales Engineer u Infobipu podrazumijeva?
Svoju poziciju je Luka opisao kao „sponu između klijenata, sales odjela i developmenta“. Luka dodaje: „Glavna odgovornost mi je prepoznati poslovne potrebe klijenta te kreirati i ponuditi tehničko rješenje koje će riješiti brigu klijentu. S obzirom na to, presales uloga kao takva ne zahtijeva development proizvoda u doslovnom smislu što znači da se ne koriste tehnologije za development proizvoda. U svakodnevnom presales poslu koristimo se alatima poput Clarizena koji služi kao Project management sustav, Salesforce kao CRM, dok je Postman namijenjen za testiranje Infobipovog API-ja i razumijevanje opsega mogućnosti naših produkata i komunikacijske platforme.“ Kao glavni izazov s kojim se susreće iz dana u dan Luka je izdvojio raznolikost u poslu: „Svakodnevno učenje, komunikacija s klijentima, razumijevanje njihovih zahtjeva i sustava na temelju kojih kreiramo kompleksna rješenja također su neki od glavnih izazova presalesa. Rijetko se ponove dva slična zadatka u jednom tjednu.“
Od čega se sastoji presales odjel?
Organizacija struktura presales odjela u Infobipu broji preko 200 članova i podijeljena je u nekoliko timova. Ako se student prepozna u nekom drugom odjelu, Infobip je fleksibilan po pitanju promjene pozicije. Najčešće je to unutar istog odjela gdje se do sad naučen set vještina bolje uklapa. Tako, unutar istog odjela postoje timovi koji su orijentirani na enterprise klijente. Enterprise klijenti mogu biti iz različitih industrija poput retail, banking, ride sharing ili demand industrije. Presalesi mogu biti orijentirani i prema Telekom klijentima kojima također nude custom made rješenja. Neki presalesi su više specijalizirani za produkte ili vertikale. O iskustvu u ovom odjelu Luka kaže: „Ponekad se dogodi da neki zanimljivi startup o kojem slušam ili čitam upravo postane naš klijent i pomažemo mu da uspostavi bolje komunikacijsko rješenje prema krajnjim korisnicima.“
Danas Infobipove komunikacijske platforme koristi više of 70% svjetske populacije. Da bi nastavili svoje uspješno poslovanje potrebni su im stručnjaci kao što si ti. Prijavi se na Career Speed Dating u skupinu C i odazovi se njihovom pozivu; budi inženjer iza njihovih rješenja.