Odaberi inteligentno, pridruži se timu Poslovne inteligencije!
Bok, moje ime je Marko i ukratko ću vam opisati kako je to kod nas u Poslovnoj inteligenciji. Što se tiče moje pozadine, na FER-u sam završio smjer Računalne
znanosti i nakon toga odabrao raditi upravo ovdje. Kako bi pokrili što više pitanja, možda je najbolje da vam opišem jedan radni dan i koje su to sve pogodnosti
zaposlenika Poslovne inteligencije.
Kako izgleda PI iz perspektive FER-ovca?
Moj radni dan počinje između 8 i 10 sati, ovisno o vlastitim preferencijama i planovima za taj dan. Takvo fleksibilno radno vrijeme omogućuje idealan početak dana i ranoraniocima i onima koji vole malo duže odspavati. U trenutnom „novom normalnom“, ali i ubuduće radni dan ne mora započeti u uredu, home office – 4 dana u tjednu postala je najnormalnija stvar. Jednom tjedno se ipak volimo sastati svi u firmi i uz druženje prodiskutirati o aktualnim temama. To mi omogućuje da puno manje vremena trošim na prijevoz i puno efektivnije provodim dan. No kada i jesam u uredu osjećam se kao u drugom domu. Atmosfera je uvijek prijateljska i rad je stvarno ugodan. Svatko ima svoje radno mjesto u modernim open-space uredima, tako da ima svoj mir, ali je u isto vrijeme povezan i sa ostatkom tima. Svoj dan često započinjem u kuhinji koja je u sklopu ureda. U njoj se uvijek nalazi voće i stvari za prigristi ukoliko vas uhvati glad. Također, svako jutro možete započeti sa zdravim i raznovrsnim pahuljicama i mlijekom. Za sve kavoljupce tu je i nekoliko različitih aparata za kavu koji ispunjavaju svačije želje. Nakon zdravog i energičnog početka dana, bacam se na posao.
Radim u Consulting odjelu koji broji preko 70 članova i moja trenutna pozicija je Associate Consultant. Ukratko, pomažem klijentima u planiranju i analizi njihovog poslovanja. Na ovu poziciju došao sam nakon BIRD akademije.
Ova akademija namijenjena je studentima koji završavaju studij, kao i svim ostalim početnicima u ovom području rada koji se žele okušati u svijetu podataka. Takav edukativni način uvođenja u rad znatno mi je olakšao početak, budući da sam već bio upoznat s prostorom, ljudima, kulturom ophođenja u firmi i glavnim tehnologijama koje i koristim u poslu.
Možda najvažnija stvar za mene kao početnika bila je odličan mentorski sustav i sistematiziran način profesionalnog i osobnog napredovanja. Svaki zaposlenik ima točno razrađene ciljeve koji mu omogućavaju da postaje bolji u onome što ga zanima. U početku sam dobio mentoricu koja je već prošla ovaj proces i točno znala kako me voditi i pomoći mi u prilagodbi i razvoju. Isto tako odmah sam dobio i edukacijski budget, koji mogu koristiti za tehničke i soft skill
edukacije.
U vrijeme provedeno u PI, imao sam prilike sudjelovati na različitim projektima, unutar dobro uhodanog tima. Kako radim u Planning and Analysis odjelu, tehnologije koje koristim vezane su uz IBM sustave. One koje koristim na dnevnoj razini su TM1, IBM Planning Analytics with Watson i Excel. Ukoliko niste upoznati sa navedenim, ne morate se brinuti, kroz proces prilagoodbe ćete postati stručnjaci za rad u potrebnim alatima.
Osim mog odjela, postoje još Innovation & Development i Data privacy. Svaki od njih nudi različite mogućnosti i pozicije unutar projekata od Dodatno, PI, kao IT tvrtka, osigurava svojim zaposlenicima kvalitetnu opremu, kao i službeni laptop i mobitel, koji vas čeka na stolu prvi radni dan.
A na kraju dana…
PI, osim brige o zaposlenicima na profesionalnoj razini, brine i o njihovom zdravlju i kvalitetno provedenom slobodnom vremenu. U pauzi od posla, svaki zaposlenik može u Game roomu odigrati stolni tenis ili stolni nogomet. PI sudjeluje na raznim sportskim događanjima, u čemu svi zaposlenici imaju priliku sudjelovati ako žele. Osim toga, pokoji zajednički party petkom doprinosi dobroj atmosferi i punjenju baterija.
A ostalo? Dođite na Career Speed Date i provjerite. 🙂