Gamepires je hrvatski game studio svjetskog glasa. Tvorci smo igre SCUM – multiplayer igre preživljavanja koja je tehnološki najnaprednija i najprodavanija hrvatska igra. SCUM drži rekord kao igra s najvećim brojem prodanih primjeraka u prvih 24 sata prodaje na Steam-u. Igra je u early access fazi i igra se na svim kontinentima te broj igrača konstantno raste. Za ovakav uspjeh igre zaslužan je zajednički rad našeg ambicioznog tima.
Trenutno nas je tridesetak, ali planiramo rasti i dalje. U aktivnoj potrazi smo za C++ programerima kao pojačanje našem programerskom timu.
Kako izgleda tipičan radni dan kod nas?
Na poslu smo 8 sati od čega 1 sat iskoristimo za pauzu. Razvoj igre dinamičan je posao tako da je rijetko koji dan isti. Ali okvirni raspored radnog dana izgleda ovako.
Na posao dolazimo između 7 i 9 sati ujutro jer ima nas i ranoranioca i onih koji ujutro vole duže spavati. Većina nas ujutro sprema kavu, čaj ili doručak pa je u kuhinjama u to doba veselo. I onda se bacamo na posao! Popis zadataka svatko može pronaći na TFS-u, sustavu za raspodjelu zadataka koji koristimo. Na njemu svi vide popis zadataka koje moraju obaviti te njihovu prioritetnost. Na temelju toga osoba si organizira radni dan i kojim zadacima će se taj dan baviti. Pauzu svatko koristi kako mu odgovara. Iskoristimo ju u komadu ili tijekom dana imamo više kraćih pauza. Neki kolege zajedno idu na kavu ili ručak, a neki se odmore u našoj blagovaonici uz ping pong ili utrke na simulatorima vožnje. Kako bismo isporučili feature, tijekom dana često komuniciramo i s kolegama iz drugih odjela. Svi se nalazimo u istom uredu tako da lako dođemo do potrebnih informacija. Ovisno kada smo došli, najčešće odlazimo između 15 i 17 sati.
Vizija nam je biti jedan od najboljih europskih game studija stoga je tipično da se u radu trudimo maksimalno. Osim rada, volimo se i družiti. Imamo zajednički play day kada svi kroz zajedničko igranje testiramo SCUM, organiziramo pizza party, nogomet poslije posla ili karting. Programeri vole muziku pa čak imaju i svoj bend izvan posla.
Što kao student možeš dobiti u Gamepiresu?
Koristimo Unreal Engine 4 i programski jezik C++ te kroz rad možeš puno naučiti o njima. Studentima nudimo mogućnost da, uz fakultet, kroz rad kod nas steknu praktično iskustvo rada u game industriji. Svi studenti koji se zaposle kod nas na početku dobivaju svojeg mentora. Mentor studenta upoznaje s načinom rada, dodjeljuje mu zadatke, prati i procjenjuje studentov rad te mu daje povratnu informaciju i odgovara na sva pitanja. Osim mentora za sva pitanja su na raspolaganju i ostali kolege koji rado prenose svoje znanje. Vjerujemo da osoba najbolje uči kada samostalno rješava probleme tako da naši studenti vrlo brzo nakon početnog uhodavanju odrađuju konkretne zadatke vezane za razvoj igre.
Matija je kao student počeo raditi u našem programerskom timu. I evo što kaže o radu u Gamepiresu:
„Iako si student, svi te prihvaćaju kao punopravnog člana tima, omogućuju ti brz napredak i pomažu u radu s vodećim tehnologijama u game industriji. Tim s kojim radiš će ti pomoći u bilo kojem trenutku te stvara iznimno ugodnu atmosferu u kojoj će biti gušt prelaziti preko bugova i stvarati nove feature.“
A sada dosta o nama. Veselimo se na Career Speed Datingu čuti više o tebi! 🙂